Bowling

Sov hos olle i torsdags... Sen skolkade vi i fredags... När vi åkte in till stan (olle skulle ta mammuth-kort) så ringde jag alicia och vi gick runt lite i stan, köpte munkar osv.. sen skulle vi fika... träffade jeser och tony utanför tant grön, men vi fikade på Orion sen. Jag fick värsta anfallet efter det, min urinvägsinfektion hade satt igång rejält.. Kunde fan inte gå, kändes som hela underlivet skulle sprängas.. och jag kunde inte pissa heller >_< men ajg rngde pappa så han hämtade mig i stan..
    Senare på kvällen åkte jag till tony och var där med honom och jesper.. sen kommer maria och vi fyra drar och bowlar klockan tio på katrinedals bowlinghall.. discobowling med andra ord.. ;P det va rätt nice, förutom att jag losade så jävla mkt.. båda gångerna.. senringde tre pers i olika omgångar, först adrian, sen olle och sen daniel... så min mobil dog jätte mycket.. efter att ha bowlat i en timma drog vi till mc donald's.. där träffade vi ted en liten stund.. sen fick jag syn på ememlie och lilllen... sprang ut o snackade med dom en stund... sen skulle vi hem till tony allihopa igen... då springer tony och amria i förväg... sen ser jag o jesper dom åka iväg med bussen... det var ju snällt... finns ju något som heter "vänta in dom andra"... Så jag va jätte sur och det var jesper också.. Så vi fick till sjöbo från stan.. inte jätte långt, men det tog ju sin tid.. när vi var framme sitter dom i sängen o dampar.. och allt är jätte segt (ifrån mitt håll i alla fall). Jag ville bara därifrån, jag vet inte riktigt vad jag hade i huvudet..
    Sen när klockan var 01:10 gick jag och jesper till bussen... snackade jätte mycket om honom och ida... hur han behandlas osv.. jag tycker synd om honom samtidigt som jag tycker att han förtjänar det... sånt svin som han var mot mig liksom.. tycker inte det är mer än rätt egentligen.. men jag har för stort hjärta för att kunna säga rakt ut att det är rätt åt honom, för jag tycker även synd om honom som måste stå ut med det...
    Jag kom hem runt kvart i två i alla fall.. det va jätte skönt... längtade stort efter sängen... där låg även olles tröja, och jag kramade sönder den och trånade... sen somnade jag med mobilen i handen tror jag... för jag låg på den när jag vaknade... nu sitter jag och lyssnar på linkin park... ska till emmelie och lillen om typ en halvtimma. då ska jag ha med mig klänningen som jag ska ha på mig på deras bröllop... den är mörkblå :P men men, sen får jag vl hoppas att jag frå träffa olle... saknar honom så det är nått sjukt alltså.. vaknade och riktigt kände känslan av att jag verkligen behövde honom.. men aja... en halvtimma kvar, fan måste göra i ordning mig... packa ner klänningen osv.. haha.. jaja... det blir nog bra...

ha det!!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0