Dum fest, jävla munkar

Ah, hade fest igår..
Det va hyfsat kul.. Bara det att 19 pers som skulle kommit kom inte.. Så ah... Sen kommer ägarna (präster, fast dom ser ut som munkar) och Jörgen frågar efetr mig.. Jag bara går rakt ut i skogen på en väg. Sen kommer Jesper efter mig... Står o snackar en stund.. Sen kommer maria.. Sköna vänner, tack <3 Jag vägrade gå tillbaka, feg som jag är. Jag är 18, men inte mogen för att bära det ansvar som krävs för att vara det. Så jag ringde mamma, hon fick sköta snacket.. Sen kommer polisen?? (i) Då har någon ringt och sagt att det förekommit slagsmål, vilket det absolut inte gjorde... Jag förstår ingenting.. Men men.. Olle kom hem till mig sen i alla fall.. Det förgyllde kvällen helt o hållet.. Tog dock 40 minuter extra att gå upp för backen i regent denna gången(??) =D
Men det gillar vi ^^

Idag hittade vi en skum larv.. Den va jätte hårig, jätte söt och jätte lång (i)

image2
Finns inget dumt att säga om den??

Jaja, sen drog olle vid sju, men jag har hans tröja <3 Älskar att lukte på den ;P Ska för övrigt kanske hem till tony och kolla på film om en halvtimma... Beror på hans morsa. Fast det ändrades precis, vi ska till Maria och alexander XD

Men men, sen kasnke olle kommer hit igen ;D
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0