Helvetes fan ><

Haha, mina rubriker är fina kom jag på nu (i)
Massa svordommar o skit.. Men men, detta är jag ;P

Skulle spelat o skit med olle nu ikväll, såg verkligen fram mot det. Men efterso jag inte svarade på msn på en hel kvart (han brukar inte svara på över en timma ibland) så trodde inte han att jag var hemma.. så han åkte till greger nu ikväll i stället..

dessutom laggar jag för att vi skulle åkt utomlands, men så kunde inte jag.. då åker han med sina kompisar istälet!! jag trodde det va nått han ville göra med mig, inte bara något han ville göra.. tänkte ju att vi kunde hittat på nått annat eller så. men nehe.. Nu får jag honom att låta jätte elak, men det är han inte.. eller jo, i sånna här tillfällen.. Självklart har han alltid minst EN orsak till varför han gör som han gör, trots att orsaken suger getpung.

men men, jag har klippt mig i alla fall... klippte mig själv, har inte råd att gå till frissan.. dessutom behövde jag bara bli av med allt sletet osv.. bajs va tjock jag känner mig, har ätit massa sött hela dagen. Hmms... Men nu är min blogg som den ska i alla fall :D Honey hjälpte mig lite, jag var tydligen tvungen att klicka på "uppdatera" på menyraden i firefox för att kunna se uppdateringen.. LOL säger jag bara.. LOOOOOOOOOOOL

jaja, jag är hungrig.. ska nog sura lite till på Olle, sen ska la jag äta....
have a nice sleep, eller nått
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Alla killar är dumma ibland, det löser sig <3
fin din blogg har blivit nu =D

2007-09-25 Kl: 15:28:33
URL: http://reila.blogg.se

RSS 2.0