Jag har trampat upp stigar där gränserna går

Hey, pappsen... Titta på mig
Tänkt tillbaka och prata med mig!
Växte jag upp på rätt sätt?
Och tror du jag slösar bort min tid,
för att jag gör saker som jag vill?
Men det gör ont när du otillåter allt hela tiden

Och nu försöker jag verkligen klara av det
Jag vill bara göra dig stolt
Jag kommer aldrig bli tillräckligt bra för dig
Jag kan inte påstå att jag är okej
Och du kan inte ändra mig!

För vi förlorade allt
Inget varar för evigt
Förlåt mig
Jag kan inte vara perfekt
Nu är det alldeles försent
och vi kan inte gå tillbaka
Förlåt mig
Jag kan inte vara perfekt

Jag försöker att itne tänka
på smärtan jag känner inombords
Visste du att du brukade vara min hjälte?
Alla dagar du tillbringat med mig
verkar nu så långt borta
Och det känns som att du inte bryr dig något mer

Och nu försöker jag verkligen klara av det
Jag vill bara göra dig stolt
Jag kommer aldrig bli tillräckligt bra för dig
Jag kan inte stå ut med ett bråk till
Och ingenting är okej!

Ingenting kommer förändra orden du sa
Ingenting kommer ställa saker till rätta igen
Snälla vänd inte rycken till
Jag kan inte förstå att det är svårt bara att prata med dig
Men du förstår inte!

[Översatte Simple Plan - Perfect]


Jag ljuger om jag säger att jag mår bra, vilket jag säger till många. Säger visserligen att jag är trött och det stämmer mer än gärna vill jag tala om. Jag åkte till Olle i söndags och "sov" där. Men jag sov aldrig, jag lg vaken hela natten och lyssnade till hans andetag och snarkningar. Det gick inte sluta, jag kunde inte tänka på något annat. Jag gick på toaletten två gånger. Andra gången låg katten på badrumsmattan, så jag la mig ner där och kelade med henne. Jag säger inte att Olle är hemsk för att han håller mig vaken, snarka är helt mänskligt att göra. Men jag har så ont av det, för råkar jag koncentrera mig på något så kan inte jag sluta. Hur mycket jag än vill. Men nu är det såhär att jag sov inte inatt heller! Så det var absolut inte Olles fel denna natten, jag vet inte vad det är. Men det är tydligen väldigt många som inte kunde sova nu dagarna innan skolan. Men jag tänker inte på skolan, jag är inte rädd eller orolig för att gå dit. Men jag tror fortfarande det är min oro för Olle som springer runt i cirklar i huvudet på mig. Jag lyssnade på Lars Winenrbäck - Lycklig och förvånad för någon dag sen, och tårarna forsade på mig, och jag satt på bussen! Jag vet inte vad som håller på att hända med mig. Jag är för orolig, jag vet inte varför jag inte kan slappna av, det går bara inte. Jag är ärligt talat rädd för att det ska hända något snart. Och blä, vad jag hatar det! Jag vill vara lycklig, utan att behöva känna ångest.

Jag va för övrigt i skolan idag *vågen*. Det sög jätte mycket, och jag var helt slut eftersom jag inte sovit något. Jag trodde fan jag skulle svimma på bussen in till skolan. Så jag klarade inte av att lyssna på "normalhög" musik utan jag lyssnade jätte lågt. Ne usch, jag känner mig tråkigt nu. Men jag har inte så mycket att skriva om egentligen. Jag skulle aldrig kunna skriva en bok. Skulle tappa intresset med en gång. Men i alla fall..... Var i skolan idag, och jag, Maria, Mård och Lina satt i matsalen o hade världens tjejsnack. Så jävla kul var det.. Satt o snackade om vilka typer av killar vi tänder på, Maria frågade vad jag tyckte om mest hos Olle (hans utseende då) och jag svarar ögonen. Precis då slinker en fett jävla snygg kille förbi min rygg! Jag har sett honom innan, jag vet vem han är (lite bara). Men jag kan inte hans namn......... än ^^ SÅågick han förbi ett antal gånger under tiden vi satt i matsalen. Och varje gång stoppade jag in halsbandet i munnen och tjöt: "Iiiiiiih, nu kommer han hitåt!" *tugga på halsbandet* Och tjejerna skrattade så dom trodde dom skulle dö ^^ Men haha, jag har Olle.. Jag tyckte bara det var så roligt att uppträda på det sättet, haha. Men hans håååår! Han ser ut som ett lejon =D Grrrr
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: MAAARIIIIT :D

"Jag är för orolig, jag vet inte varför jag inte kan slappna av, det går bara inte. Jag är ärligt talat rädd för att det ska hända något snart. Och blä, vad jag hatar det! Jag vill vara lycklig, utan att behöva känna ångest."



Exakt så har jag känt i typ två veckor ända tills för några dagar sedan!! Asjobbigt jue :S

2010-10-17 Kl: 12:17:29
URL: http://cybermonkii.blogg.se/

RSS 2.0