* Jag kommer förlora nästan allt på en sommar

Olle är redan förlorad, det som jag verkligen brydde mig mest om. Skulle ge vad som helst för att försöka få det att funka igen. Jag skulle aldrig vilja vara gnällig o tjatig o jobbig igen. Aldrig.

Jag kasnke kommer skiljas från min familj innan augusti, på grund av det jag gjrode igår.. Min pappa kommer slå ihjäl mig och mamma kommer hata mig.

Carina flyttar till Irland till hösten, och det kommer kännas sjukt tomt utan någon att cpa med som man känner igen sig själv med. Jag känner att jag sitter ihop med henne. Ska jag någonstans så drar jag oftast med mig henne eller tvärt om. Men den här gången blir det lite svårt....

Jag psykar George något så fruktansvärt, och jag antar att han inte klarar mycket mer. Han säger att han förstår, men jag vet att han inte gör det. För då hade han inte reagerat som han gör. Men jag hatar att såra människor, speciellt dom jag tycker om...

Treorna har slutat på Bäckäng, och jag känner att min ena halva försvann med dom.

Rania är i Strömstad hela sommaren, och kommer inte tillbaka förrän om en lång lång tid.


Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0