* Det här händer bara inte........

Jag vill bara skära halsen av mig just nu... helvete... inte igen.... jag vill inte!! jag blöder... bort! försvinn!! lämna  mig i fred......!! jag vill inte vara med mer.... vem fan ska jag snacka med?! lol... ofta jag tänker snacka med någon... jag måste till sjukhuset snarast.... eller vart ska jag egentligen?? dårhus?! piiiiiiiiiiiiiip, hjälp.... fan fan fan fan....

jag kan inte sova.. först pg. av min tunga som svullnade under dagen.. sen kom jag på att jag inte var trött... sen började jag tänka på jimmy och debbie... sen kom jag på hur mycket jag saknar kieven... sen händer detta........ asså.... döda mig... skjut mig.... jag orkar inte!! VARFÖR?!

inte en gång till T___T




Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0