* Nu kan jag andas ut

Tack Rania. Tack tack tack tack!! <3333

Allt känns mycket bättre... Dessutom Ringde Kieven igårkväll (efter klockan tio) så jag fick ligga och viska under täcket ^^ Men det var värt det.. Hade dock svårt för att somna, somnade inte förrän vid fyra.. Och på detta drömde jag mardrömmar.. Eller ah, en och samma dröm faktiskt..

Allt började med att jag och Alicia dricker upp vår alkohol i skolan (fast det var på fristadskolan) i ett rum intill koridoren. Så kom det in en städerska som såg oss dricka alkohol. Jag får ner henne på golvet och hotar henne osv. Sen springer jag och Alli ut i koridoren, springer nästan in i PAF, skyndar till våra skåp och rusar iväg från skolan innan städerskan får tag i PAF och säger vilka det var hon hade sett. Sen kom jag hem, mamma står och plockar äpplen och pratar med grannen som har päronträd och körsbärsträd.. Allt är frid och fröjd.. Men sen hände något, som jag inte komer ihåg. Men jag var död.. Begravdes i en av sex kistor som tydligen resten av min familj låg i? Jag levde, fast jag var osynlig. Mitt och min familjs namn försvann från alla papper och ställen, min mobil fungerade inte. Alla sms hade försvunnit, jag kunde itne skriva sms och alla nummer hade försvunnit. Jag fick aldrig mer äta, mamma sa att man inte lider av hunger när man är död. Men jag tycker om mat!! Jag fick inte ligga i min egen säng, för familjen som flyttat in i vårt hus låg i våra sängar, och om vi låg i dom så skulle dom lägga sig på oss. Men annars levde vi typ som vanligt, bara att vi fick acceptera att det var dom som bodde där nu. Vi var som inkräktare. När dom inte var hemma så gick vi runt i huset, hade tända lampor osv, men innan dom kom hem var vi tvungna att släcka alla lampor och ställa allt till rätta som det vart innan dom åkte. Jag kunde aldrig mer prata med mina vänner, aldrig mer kunde jag träffa Kieven. Sen skulle jag klämma en pormask (förlåt för att jag skriver det här) och klämde ut en piercingstav?!?!?!?! w00t ?!?!?!

Ja, sen vaknade jag. Shit vad rädd jag var.. Vad ville denna drömmen säga mig? T___T

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0