* Diablo 2, Lord of Destruktion

Jag har nu suttit i två dagar och bara spelat Diablo 2, LoD. Jag har mina perioder. Jag är en sådan där jobbig person som går runt och samlar hela tiden, så det tar 40 år innan jag får saker och ting genomfört. Men idag så dödade jag Mephisto (Baal's och Diablo's bror som är sista bossen i 3:e världen) och trippade nöjt in i fjärde världen.

Jag kör med Sorceress och är nu i lvl 25.
Jag har 8 st skill points kvar att sätta ut. Men eftersom jag vet att jag behöver alla tre element för att ta mig genom Nightmare och Hell, så tänker sätta ut dem lite senare. På Nightmare är nämligen väldigt många immuna mot Cold (vilket jag anser är det bästa elementet) och på Hell är många immuna både mot Cold  och Fire... Och jag hatar egentligen Lightning. Det suger verkligen.
Så jag tänkte vara smart och ha en sådan där snubbe med svärd som använder magi som skjuter Lightning. Men han sög också. Blir så frustrerad!

Men men, jag ska vara glad att inte alla  fem världarna är som andra världen. Ökenvärlden. Finns nog inget monster jag gillar där. Speciellt inte Duriel (sista bossen som är en kombination av skorpion och larv) Jag HATAR honom! Så jävla svår! Han är svårare än alla andra senare Bossar (Mephisto, Diablo och Baal) Kanske är för att utrymmet är så litet att vara på... Men men.. Hatar honom i vilket fall....

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Ari

adda gärna min msn skulle vara kul och spela diablo 2 eller nån spel inte ofta man ser en brud som spelar spel har massa andra spel som skulle vara fett kul och lira;)...peace

2011-05-16 Kl: 18:15:21

RSS 2.0