* Josefin och Kieven, 1 år

14 Juli

Helt ofattbart. Det har gått ett år. Och det var öer ett år sedan jag träffade dig. Tror ju knappt att det är sant. Ett helt år med någon utan ett enda uppehåll! Detta går som en dans! Jag är så sjukt lycklig! Och allt snack om framtiden ger mig fjärilar i magen... Och jag såg massa fjärilar denna dagen. Här kommer lite bilder som får kortfatta dagen.


Jaja. Efter mågna regniga dagar här i Borås, så kom äntligen vår ettårsdag med ett underbart väder. Det var perfekt för en promenad.

Vi tog en väg vi inte tagit förut, ute i Seglora. Eftersom jag älskar att gå så gick vi långt och länge. Vi var dock tvungna att vända efter att Kieven fått allergianfall och nös ständigt av all pollen.










Pärlemorfjäril. Mycket diskussion det uppstod här. Tänker inte nämna vem av oss som sa vad, men en av oss påstod att det var en Nässelfjäril, fast en hona. Den andre påstod att det var en annan fjäril.

Jag insåg efter denna promenaden hur mycket jag faktiskt älskar naturen! Blev så lycklig av att se allt grönt, alla fjärilar, alla blommor och alla åkrar. NÄr jag blir stor och har råd att bo i hus och har körkort så ska jag bo ute på landet. Och jag ska ha stor trädgård som jag kan sköta om och trivas i.





När vi kom hem så skulle Kieven hämta ved osv. Så jag väntade i hans rum en stund. När han kom in så hade han plockat en jätte stor och fin bukett med blommor! Och det doftade jättegott, speciellt från rosen och alla Jasmine-blommor!













Han kom ävwen in med en skål med massa körsbär =3 *rodna jätte mycket* Så satt vi och pratade, och åt körsbär, vars kärnor vi spottade ut i papperkorgen.














På kvällen hade liljan slått ihop sig (eller hur man säger) och Kieven klämmer ur sig:

"Undra om den slår ut om man lyser på den?"

Men han är Kieven, min underbart smarta Kieven <3











Tillsist fick han öppna presenten jag gjort till honom. Ett fotoalbum som jag klistrat och tejpat och donat med i mer än 24 timmar vill jag lova. Men det var mysigt att ligga där på hans arm under tiden han bläddrade igenom varje blad med foton och massa text.




Ett underbart år som sagt. Och jag hoppas det blir många många fler <3






Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0