* Ny bloggdesign -igen

Sedär. Då var jag väck den jobbiga rosa designen. Tröttnade fort på den. Dessutom hatade jag att lägga in bilder med den bakgrunden jag hade eftersom jag var tvungen att photoshop:a nästan alla bilder och lägga till bakgrunden. Så nu när jag har vit bakgrund kommer många av mina bilder att avslöjas. Haha..

Idag har det regnat en himla massa. Jag har suttit och spelat hela dagen i stort sett. Vilket spel? Pokémon Platinum såklart <3 Längtar tills Pokemon Soul Silver kommer ut. Det blir som de gamla Pokémon Silver till Gameboy Color fast detta är till DS. *Längtar jätte jätte jätte mycket*

Det var längesedan jag bloggade förövrigt. Jag ber om ursäkt för det. Det som har hänt på senaste är att mitt Diablo 2 konto försvann från Battle.net och jag blev ursinnig. Men jag hade tydligen brytit mot någon regel dom har, och kontot kommer itne att öppnas igen förrän det har gått 90 dagar och min Ladder Character försvunnit (fast den finns kvar i level 1 utan någonting kvar). Så jag har startat ett nytt konto igen som jag tänker vara mer försiktig med. Jag vet itne varför men jag är i level 19 elelr 20 med min Sorceress och har alla skill points kvar att sätta ut. Jag kan inte bestämma mig för vilket element jag vill ha. Jag vet att på Hell är nästan alla immuna mot Cold och Fire. Och det suger. Och jag hatar Lightning. Men men. Skit samma.

Ha det fin fint
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0