* Ben & Jerry's

Gosh, det gick väl inget vidare att övningsköra. Eller ah, på slutet gick väl det bättre. Jag har sådana problem med kopplingen. Jag förstår inte varför. Det är så himla mycket lättare på mopeder och cross för då sköter man  kopplingen med händerna och behöver inte tänka så mycket på fötterna.... Bilar är jobbiga...  Kieven, skaffa körkort snart så du kan köra runt på mig!!! För jag kommer nog itne ta det än på länge...

Igår åkte jag hem från Kieven efter att ha vart med honom nu i några dagar. Tänkte att vi får väl ha en helg för oss själva (utan varandra alltså). Dessutom pluppar väl hans mamma ut en unge snart också, så då tycker jag att det är viktigt att han är hemma och tar hand om sin mamma. Men sen om han gör det vet inte jag :-P Men i alla fall. Jag unnade mig lite Ben & Jerry's igår. God damn vad gott!  har testat två olika nu...




Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie

Fruktansvärt god och krämig.
Chokladglass med brownies i. Mums.
Men smaken blir ganska tröttsam efter en stund, så ah.
Ha något att dricka bredvid.







Ben & Jerry's Bogemi 'n Raspberry

Också fruktansvärt god.
Vaniljglass med hallon och brownies.
Låter kanske inte jätte gott, men personligen
tycker jag att denna är godare än överstående.
Observera då att jag älskar choklad men ändå tycker såhär!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Half Baked är den bästa smaken <3

2009-07-04 Kl: 14:53:37
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0