* Universeum

Ja, jag var på Universeum med Kieven och några från hans släkt i måndags. Vi gicvk aldrig till Liseberg eftersom Johan Palm skulle dit, och det var massa fjortisar överallt. Plus att det skulle dit någon "Lotta på Liseberg". vilket jag inte fattar någonting utav. Men men. Universeum var kul. Nu har jag vart där två gånger. Jag slet nästan av mig håret av ilska när jag inte kunde ta bra bilder på vissa djur. "SYSTEMKAMERA" skrek det i bröstet på mig. Min kamera är kass på saker som rör sig. Så fiskarna var super svårt att ta kort på, fick ingen bra bild alls på en enda fisk i de stora akvarierna (hajar osv). Något jag mer blev arg på var att jag missade Pilgiftsgrodorna!!! Men men. Tänkte bjuda på lite bilder i alla fall..















Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0