* Heroes of might and magic 5


Jag försöker, jag försöker.. Men jag tycker ändå inte om det lika mycket som 3:an. Det är så mycket mer avancerat och krångligt... Och alla gubbar ska se så krångliga och detaljerade ut. Skeletten behöver inte ha massa grön eld osv.
Men det jag hatar mest är nog byggkonceptet och menyn där man köper gubbar. Plus att alla gubbar ska vara så dyra.










Däremot är jag förälskad i denna karaktären, Scout. Sjukt snygga! Jag är som sagt förälskad. Men bara i utseendet. Tycker inte att dom är speciellt jätte bra. Men dom funkar. Jag sa till Kieven att han jättegärna får se ut såhär när han blir äldre. Men inte än, för jag vill ha honom som han ser ut nu ett tag till =3












Däremot älskar jag två karaktärer från staden Sylvan.



Det är Unicorns.. Superduper bra och starka. Men dyra... Hittade ingen sådan här bild på Silver Unicorns, så fick bli på vanliga. Dock är Silver Unicorns inte silvriga, utan blåa. Det är lite fail. Men men, dom är superbra i alal fall. Stort plus.















Även dessa, Archers.. Sjukt bra när man har några stycken av dem. Skjuter dubbla skott och det är mycket uppskattat. Dessutom är dom coola.




Men men, jag kan itne sitta här och uggla. Måste göra mig i ordning. Ska till Kieven om en liten stund. Chaaaooo!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Ted

Assassins är ju så mycket coolare!! :O

2009-07-10 Kl: 18:32:11

RSS 2.0