* Sommaren är här på riktigt!!

Äntligen! Nu börjar allvaret. Nu kan man vara ue och sola varje dag och skaffa sig den där brännan man alltid drömt om. Det kommer bli varmt på kvällarna och jag hoppas verkligen att detta håller i sig en längre period så man kan hitta på roliga saker som om några år kommer vara underbara minnen.

För övrigt då. Jag har hämtat nya p-piller idag, eftersom mina kartor var slut (vilket jag upptäckte väldigt sent). Men det gick bra. Sedan träffade jag Rania och lämnade över mitt gamla överblivna löshår som jag inte behöver längre. Hon skulle använda det till rekvisita. Jag märkte även att det är bra för mig att använda solskyddsfaktor, även ifall jag tycker att det är för mesar. Men jag vill inte få hudcancer. Så jag har solskyddsfaktor 10 jsut nu. Vet itne om jag skulle behöva mer elelr mindre. Mitt bröst klarar sig i alla fall. Det är armarna och axlarna som jag har problem med. Men men.. 
Det är torsdagskväll idag! Spännande, får se om jag orkar ta mig in till stan. Ska och "bada" med Alli om en stund. Bada innebär åka till Almenäs, sola, fika, tjöta och ha det allmänt gött. Jag rakade för övrigt mina ben idag! MED skum ;-D så benen luktar massa mys och är lena. Brukar bara raka med vatten i vanliga fall för jag är lat. Har inte orkat köpa rakblad till min röda Gilette TURBO (mansrakhyvel = bäst). Så jag använder engångsrakhyvlar somjag hittar här hemma lite då och då.


Jag tror jag har glömt att nämna den helt underbara kattungen (plus tre andra som inte alls är lika intressanta) som Kievens katt fick för några veckor sedan. Ta en titt på den... Jag skulle så gärna vilja ha en sådan... Den är långhårig, jättesöt, lurvig, busig och helt underbar. Den nyser och tittar lite nyfiket, sådär som alla katter gör när dom är små. Men den är något alldeles speciellt. Och det är en hanne...... och den är hårig.. Jag skulle döpt den till Wolfverine, eller Logan, om det var min katt. Men nu är det inte det.... Och min mamma är allergisk, så jag kan ju fortsätta drömma om katt, för jag kommer inte få någon. Gah... </3




Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

meeeeeeeeeeehn du ska ju låta mig veta när de är nyfödda så jag kan fotografera dem?!

2009-06-26 Kl: 00:21:18
URL: http://rania.synvinklar.se/blogg

RSS 2.0