* Sweden Rock i morgon!

Helt ofattbart. Men så jävla pepp är jag inte, konstigt nog. Men jag börjar bli. Är mycket mer pepp nu än vad jag var för några dagar sedan. Så gick upp halv åtta i morses för att packa. Och nu är jag i stort sett klar. Ska till systemet om två timmar med Jesper, sedan ska jag hem och vänta på att pappa kommer hem. När han gjort det så ska vi åka till Net on Net o köpa kamera och antagligen en ny router (igen). Sen kör vi vidare till Seglora och hämtar Kieven med hans packning och hämtar även hans förstärkare som min lillebror ska köpa. Tralla la la la.

Jag satt och kollade igenom min last fm för ett tag sedan. Lite kul hur min musikstil förändrats. Eller ah, Lars Winnerbäck och Avril Lavigne kommer ju alltid vara de bästa enligt mig. Men ändå. Vissa har jag ju alltid lyssnat på, men kanske inte så mycket. Dessutom har jag bara haft last fm i två år. Töhö.

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Ha så grymt kul vännen!!

2009-06-01 Kl: 15:11:59
URL: http://rania.synvinklar.se/blogg

RSS 2.0