* K... som i Kieven

Och Kieven är kärlek. Och kärlek börjar också på K (beslutsångest).


Det har hänt endel sedan sist, det mesta utav stressen jag burit på är över. ÄNTLIGEN!

Vi har haft vår modevisning, och det gick sjukt bra vill jag lova. Mycket bättre än vad jag hade förseställt mig. Vi fick panik några dagar innan eftersom vår lärare lovat oss smink från skolan men sedan bara bryter det, så där stod vi utan smink eller någonting. "Detta kommer aldrig gå" tänkte jag. Men så lite senare under dagen möter vi upp våra modeller i Knalleland för en fitting och där står även två flickor som inte är modeller. De är sminköser! Tack älskade Michelle, säger jag bara! Sminköserna hade hur mycket smink som helst som de kunde ta med och sminka modellerna med. Problemet som uppstått var ur vägen! Vi hade även problem med ljud och ljus. Per kunde inte vara med under modevisnignen utan fick fixa ljuset dagen före, men folk var där och justerade ändå i efterhand och det blev väl itne riktigt som vi tänkt oss. Och ljudet vet jagitne vad jag ska säga om det... Jag tycker att det var lite lågt, och vi fick bara låna EN högtalare från kulturskolan så det blev lite problem där också. Och mixerbordet var nästintill förlitet och det blev krångel där också. Och catwalken blev inte alls så lång som planerat, den blev bara ca 10 meter. Men vi fick göra det bästa av situationen. Det blev mycket panik det sista, vi hann inte med vårt genrep eftersom musiken krånglade och allt blev försenat, för modellerna var inte färdigsminkade osv. Så vi gick på känsla sen när vi ställde oss på scen, och det blev tydligen väldigt bra eftersom vår handledare Mats Molid faktiskt gav oss ett MVG+!! Sjukt stolt man blev av att höra det efter allt slit vi gått igenom.

Jag vill tacka alla så hemskt mycket, speciellt Kieven, Anton, Andreas, Per, Elton och Mats. Och vår vaktmästare Michael. Tack så hemskt mycket för all hjälp vi fått! Och alla modeller, tack så jätte jätte mycket! Jag är så himla stolt över er för att ni skött detta så bra! Och tack ZiKK för att ni kom och spelade, ni var jätte duktiga :-)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

vad glad jag blir att allt gick så bra!! så synd att ja ej var hemma och kunde komma och kolla :(

2009-03-24 Kl: 20:07:18
URL: http://rania.synvinklar.se/blogg

RSS 2.0