* Cruising

Ja, jag var ju på min första cruising i lördags med Emmelie, Lina, Fredrik, Andreas och Jerry. Fruktansvärt trevliga människor. Jag blev kanonfull och ringde Kieven och fumlade. Frågade nog honom fem ggr om han kunde dansa bugg XD Haha. Jag lärde mig liiiiite av Andreas. Oj va kul det var. Så nu vet ni vad ni ska göra med mig när jag är full. Haha, det lät knäppt. Men dansa buggish med mig! Tänkte slänga in lite bilder från kvällen nu. Shupp!



Ja, herre gud. Vi var hemma i Borås vid halv sju på söndagsmorgonen. Och då begav jag mig till Seglora för att "sova" hos Kieven. Han satt uppe hela natten för att vänta på mig, lite cutie han är. *pussa på* Elelr så var det för att han meckade med datorn. Skit samma, han var vaken när jag kom dit iaf. Så min lördag var väldans trevlig. Detta måste göras om snarast :-)


Baaaaaaaaaaaii så länge
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0