* En vanlig lördag

Och jag är inte med Kieven?! Det händer inte så ofta! Känns lite mysko, men det funkar. Försökte att peppa folk igår för att hänga med på krogen idag, men det gick inte jätte bra [jag är medveten om att det är särskrivining men jag tycker att det ser bättre ut!!!!] Så det blir väl inget med det. Ska försöka nästa helg i stället. Btw, i mrose jag vaknade av att mobilen vibrerade under kudden, ja den ligger alltid där när jag sover, och det var Emmelie som skickade sms. Jävla glad jag blev!

"Heej va ska du göra idag?
Det finns ene plats kvar i bilen om du vill med på cruising..
Puss"


Så i eftermiddag (om ca en halvtimma) kommer Emmelie och hämtar mig och vi drar in till Borås en sväng. Sedan åker vi vidare mot Ulricehamn osv. Ska till Tidaholm eller vad det nu hette. Kommer itne ihåg om jag satt min fot där någongång i livet, emn har säkert åkt på genomresa. Så ikväll kommer ölen som jag skulel druckit i torsdag att gå åt. Älskar att åka i fina bilar. Man känner sig inte bara cool och grym, man känner sig fri och snygg också. Haha. Speciellt med en öl i handen. Ska bli spännande att få se vad för bil som gäller denna gången.

Jag blev även sjukt sugen påa tt åka emd Carina till Kroatien i sommar när vi snackade om det igår. Gratis boende för mig ( y ) Men bara själva flyget kommer nog gå på ca 4000:- Känns inte riktigt som att jag kan skrapa fram det just nu. Men får se! hade vart sjukt nice. Men men, nu måste jag pissa och sedan göra i ordning mig lite. Ska snart åka. *Pepp*

Ha en trevlig lördag!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0