* Fan

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan

Detta är inte okej. Jag vet inte vad jag ska säga om det, jag vet inte ens vad jag tycker om det. Jag vet inte ens hur jag känner angående det. Detta kommer sluta illa. Det kommer det göra, om jag inte ändrar mitt fucking jävla tänkande snart. Antar att det finns fler där ute som vet hur det känsn att känna att det bara är man själv som bryr sig. Men man mår lite olika beroende på vad det är man bryr sig om. Jag är frustrerad, det säger jag rakt ut. Ledsen skulle kunna vara ett starkare ord som beskriver mig bättre dock, men jag tycker om ordet "frustrerad" av någon anledning.

Saken är den att jag är rädd, tror jag. Ja, rädd är jag nog. Saken är den att jag vart mycket rädd nud et senaste och skulle behöva chilla lite nu framöver. Lugna ner mig lite, dvs. Så denna veckan tänker jag bara ta det lugnt. Jag tänker hålla till här hemma i Frufällan, kanske ta en prominix med Alicia. Om vädret är fint. Jag ska försöka gå till skolan dessa två dagar som återstår (är tydligen ledig torsdag och fredag). De två dagarna ska jag också vara hemma har jag precis bestämt. Kanske kan åka och sola med mamma och ta en fika. På lördagen blir det kanske utgång eftersom vi inte lyckades så bra med det förra helgen. Så nu tar jag några sista hetsade andetag, sedan börjar jag med de lugna.... Sådär ja!

Baii
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0