* Kulturveckan '09

Usch.
Blä.
Gosh.
Buhu.
Tårar.
Besvikelse.
Mummel.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur DÅLIG denna kulturveckan har varit. Sämsta någonsin. '08 var bäst. '07 var helt okej. '06 var jag inte med på. Jag är så sjukt besviken. Men jag tror det beror mycket på att jag inte kände lika många detta året som förra året. Då kunde man variera sig lite. Det kunde jag inte nu. Men jag är väl skyldig att lägga upp lite bilder trots allt. Men dem lägger jag i slutet av inlägget...

Jag måste även tillägga att jag inte fick anställning på UpZone. Jag hade för höga förhoppningar, så jag blev ganska besviken och så. Men det är bara att bita ihop. Något arbete kommer jag väl få så småningom hoppas jag.

Jag har ny design nu på bloggen, även om det bara är en liten förändring. Jag har bytt och förstorat min visningsbild. Gjort en länk för er som vill bevaka min blogg... Sedan har jag redigerat de olika rubrikerna; Senaste inlägg och Historik. Men nu orkar jag inte skriva mer. Klockan är mycket. Sååååå ah.. här kommer lite bilder. Valde ut 10 st som får samanfatta veckan. Godnatt på er, gott folk.











Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0