* Snart Sweden Rock!


Snart snart snart... En vecka kvar bara, sedan packar jag sönder inför årets stölrsta upplevelse! Nej, kanske inte. Balen och studenten kommer nog vara värda att minnnas också, men jag ser så mycket fram emot detta! Jag har längtat som attan. Jag var jätte orolig i början när jag köpte biljett ihop med kieven. Att kunna våga köpa en festivalbiljett till en festival som liger ca 6 månader framför oss i tiden.. Det är vågat. Vad som helst kunde ha hänt. Men nu har det inte det, och jag är gladare än någonsin.







Ska in till skolan om en kvart, pirrigt må jag säga. Har inte vart på mina bildlektioner så mycket nu det senaste. Känns som att jag riskerar att få IG med tanke på att jag inte gjort vissa uppgifter. Men jag tänker stämma läraren eller något om jag får IG, för jag har inte fått någon IG varning. Och det krävs att man måste få om det skall sättas IG. Jaja. Fryyyyyser, men ute är det varmt! Har vart ute o gått med Alicia från 10:00 - 10:50. Hämtade mina cider som blev över från i lördags också. Gah, nu måste jag sluta skriva. Chingeling!!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0