* Utställning på Flaménska



Ni kan läsa om detta på:
http://www.bt.se/kultur/morgondagens-konstnarer(1318530).gm


I förrgår (tisdags) var jag med i tidningen. Jag blev intervjuad av en snubbe från BT som var och smygfotade dagen innan utställningen skulle äga rum. Sjukt trevlig kille måste jag säga. "Hello Rocker!" Var det första han sa till mig när vi skakade hand. Sedan visade han sitt nitbälte och sa att han också är lite rockig :-P Sedan gav han komplimanger hit o dit. Till sist slängde han ur sig att jag liknade Joan Jett :D lite happy jag blev, det har jag aldrig hört. Det har alltid vart Avril Lavigne. Och Joan Jett är supercool, jag gillar henne skarpt. Så tänkte slänga in en bild här på henne, för er som inte vet hru hon ser ut, elerl vem hon är. Mest känd för låten "I love rock 'n roll", som för övrigt superbitcjen Britney Spears har gjort en fruktansvärt dålig cover på.


Lite tuff är hon allt. Hmm, jag fick jätteont i halsen igår kväll, jag vet inte vad som hände, det bara small till. Och nu kan jag knappt prata. Så jag struntade i att åka till skolan. Visserligen skulle jag ha haft betygssamtal idag. Visserligen skulle jag arbetat med grafiken idag. Visserligen skulle jag lämnat in 500:- för balen idag... Visserligen orkar jag inte. Jag äter apelsin för övrigt! Har itne ätit apelsin såhär sen jag var ltien typ. Det var faktiskt ganska gott. Jag trodde inte det. Det är så jobbigt att skala bara. Hehe.

Jag fick låna min brors NintendoDS i söndags så att jag kunde föra över några Pokémon från Diamond till Pearl. Så jag är massa happyf ace nu.

Sedan villjag bara passa på att säga några saker... Är du lycklig, så ta vara på det som gör dig lycklig. Jag har många gånger inbillat mig att jag mår dåligt och försökt grubbla över saker bara för att må dåligt ENDAST för att kunna förstå hur bra jag haqr det. Man måste vara olycklig för att kunna bli lycklig. Lycka är överskattat. Alla vill vara lyckliga. Men man mår bra av att må dåligt också, om du förstår. Och att bli tröstad är bland det finaste jag vet. Så ibland inbillar jag mig att det inte alls är bra mellan mig och Kieven, jag nästan VILL att det inte ska vara bra. Bara för att kunna förstå hur bra jag har det. Lyckligast blir jag oftast när jag märker att det inte finns något att störa sig på, vilket händer 99% av alla gånger jag försöker komma på något dåligt. Men det jag vill säga är; ta vara på det som gör dig lycklig.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Anonym

Jag måste säga att du är sjukt awesome på att rita, den bästa jag har sätt! Min absoluta favoritbild var Time is running out, älskade verkligen den!

2012-04-10 Kl: 21:13:17

RSS 2.0