* 2012 - We were warned

Jag tror att denna film, 2012, kommer bli bästa filmen sedan Dark Knight. Jag och Kieven köpte biljetter igår. Det fanns inte några bra platser kvar till premiären, men vi går på lördagen efter deras spelning istället. Jag längtar något så brutalt. Jag har sådana förväntningar från denna vilmen. Jag hoppas att den är så bra som jag tror. Att jag går ut från biografen med stora ögon och bultande hjärta.

Premiärdatum:
2009-11-13

Handling:
Mayaindianerna förutspådde för hundratals år sedan att jorden ska drabbas av stora naturkatastrofer och slutligen gå under år 2012. När de gamla sägnerna blir verklighet och människorna står inför världens ände kämpar Jackson Curtis inte bara för att rädda sin familj, utan hela mänskligheten. Det blir en omöjlig kamp mot klockan och hopplösa odds. Men Jackson vägrar ge upp trots att allt hopp verkar vara ute.

Regi:
Roland Emmerich

Genre:
Action

Speltid:
2h 38m

Skådespelare:
John Cusack,
Woody Harrelson,
Amanda Peet, m.fl.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Anonym

GAAH! LÄNGTAR!! ^^

2009-11-12 Kl: 19:17:50
URL: http://alexgerdov.blogg.se/
Postat av: Rania

du får säga till om den är bra (=

2009-11-12 Kl: 21:29:37
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0