* Trött på jobbet

Nu känner jag mig så trött på jobbet igen.... Jag ska dock upp till Diamanten idag (3:orna). Men Patrik är inte där idag, jag ska ersätta honom :(  Det hade ju vart kul om jag kunde vara ihop med honom, hade känts lättare då. Nu ska jag vara med Elvis och kanske Simon. Av någon anledning känner jag inte för att jobba idag, även fast jag vet att jag ibland går hem med kramp i kinderna pg. av allt skratt osv. Men men. Det var tur att jag ringde till Carina i alla fall. Annars hade det blivit kaos. Och i mrogon måste jag jobba över till klcokan halv fyra. Alltså från 08:00 - 15.30. Gosh... Aja... Jag klarar mig nog. Hoppas jag.

Just nu känner jag bara för en utedag i någon stad som jag inte kan utan och innan. Gå på en shoppingrunda elelr vad som helst. Sätta mig på något mysigt  cafe och bara babbla om massa skit. Men men...Ska till skolan halv två.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Daniel S

pfft, jag jobbade ju från sju till fyra varje dag :P

Fast gillar du inte jobbet så klart det blir trökigt. men bara att leta tills du hittar något du gillar ;)

2009-11-12 Kl: 11:15:38
Postat av: Anonym

ps. även ibland från 6 till 4 ;) och lördagar sju till 12 xD

2009-11-12 Kl: 11:16:49
Postat av: Frida

Lite bortskämd va? 8-halv fyra är INGENTING! Det är de vuxenlivet går ut på att jobba 9 to 5 :)

De är så vi alla jobbar varje dag! Men hitta nåt du verkligen vill göra så kommer du älska det, jag önskar att jag kunde vara längre på jobbet ibland :)

2009-11-12 Kl: 11:44:27
URL: http://fridalundh.blogspot.com

RSS 2.0