* Underbar helg

Idag är inte en av de bästa dagarna i mitt liv känner jag. Jag ska ta mig till Fristads vårdcentral vid 13.00 har jag bestämt, för vaccinet mot svininfluensan. Igår bakade jag bullar... Ah... Dom blev väl okej, blev för lite fyllning bara.. haha. Aja...

Helgen har vart sjukt mysig och bra. I fredags stack jag och Kieven till systemet och köpte en låda vin (Black Tower ocf) och satt och pimplade vin hela kvällen, med gifflar och chips. Så jag var bakis i lördagas........ På lördagskvällen får Kieven för sig att vi ska in till ICA Kvantum i knalleland och köpa chokladmunkar. Men vi köpte två öl och köttfärs i stället. Så gjoorde Kieven köttbullar :3 Men så hade vi ingen spagetthi hemma!!! Utan bara ideal makaroner..... Så jag skickade iväg mamma, så hon fick gå över till grannen och låna spaghetti ^^ Så hade vi lite vi över från fredagen... Myspys!



Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0