* You're so naive and you're too young to understand...

Allt är kaos och upp o ner... Eller nej. Att du säger en sak och gör en annan.... Förutom det så är allt bra.

Du är dum, korkad och helt.... Neh, finns inga ord... Mitt hjärta gråter, jag vet inte hur jag ska göra. Svek, frustation, besvikelse, sorg och en massa annat... Det försvinner inte, det är precis samma som igår.

Jag tyckte det gjorde gott att träffa Carina idag. Prata av mig och skratta och lägga lite vaga planer. Även kul att träffa Sara på bussen hem. Vi skrattade hela resan åt bilder som hon och hennes kompisar tagit under dagen. Jag har saknat att skratta på det sättet.

Efter lite tänketid idag har jag kommit fram till att variation är vad människor behöver i livet. Samma sak, dag ut och dag in.... Det funkar inte. Jag vill inte ha mysiga hemmakvällar varje helg. Sure, det är mysigt. Men precis som med jobbet, så tröttnar man om det inte händer något nytt. Jag tycker det känns jätte roligt på jobbet nu när jag vet att varje onsdag ska jag få jobba med min storebror. Det blev genast så mycket roligare.

Man får ta ett steg i taget, inte allt på en gång. Bryta rutinerna lite lätt, sedan vandra uppåt och avancera sig lite..

Det vill jag... Jag tror snart att det är något jag kommer kräva.... Förbaskat också..
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Carina

you go girl ^^



huggis

2009-11-17 Kl: 23:07:32
URL: http://tincy.blogg.se/
Postat av: Rania

du får gärna kräva både mys och festkvällar med mig osv, I'm up for anything! [så länge deet inte kostar massor] <3

2009-11-17 Kl: 23:21:24
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0