* Fillipinerna

Drömma är underbart... Men när det slår in blir det en helt obeskrivlig känsla...
Jag kanske flyttar till Fillipinerna med Kieven nästa år i mån om pengar!



Här om dagen berättade Kieven att hans mor frågat honom om han ville flytta med familjen nästa år om dom flyttar till Fillipinerna. Men han sa att han flyttar ingenstans utan mig. Så han stannar här med mig. Men om jag får ihop tillräckligt med pengar för en enkelresa och fickpengar efter det att dom flyttat (om dom flyttar) så drar vi med en endaste gång... Jag önskar att det hände nu!!! Ett liv i Fillipinerna, gud så underbart!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: TiieepJuliish

Heej :)

Snygg Blogg :)

Fint Skrivet.

Titta gärna på min blogg.

www.tiieepjuliish.blogg.se

Läs/Kommentera/TipsaOmDenKanske?

2009-10-25 Kl: 20:10:54
URL: http://tiieepjuliish.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Varför just fillipinerna?

2009-10-25 Kl: 20:41:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Carina

aaah nice!!! får jag följa med!?! haha :P nee.. men får isf en sjukt bra anledning till att checka Filippinerna någon gång ^^

2009-10-26 Kl: 17:24:06

RSS 2.0