* I morgon gäller det

Ja, i morgon gäller det! Jag ska smyga hem katten hit, mot mamma och pappas vilja. Ska åka direkt till Kieven efter jobbet i morgon, sedan tar jag med katten hem igen. Och Kieven också. Ska ta med kattkoppel så att hon kan få gå fritt ocskå, slippa sitta i transportburen (eller var det heter) hela tiden. Det ska bli så späånnande! Speciellt när jag vet att mamma inte vill ha hit katten förrän rummet är klart. Va kan hon göra? Kasta ut katten? Neeeej :3

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

men juxxe, hade jag tagit grönt nu och rött till jul.. hade det blivit för lätt ju och jag hade bara kunnat gå ut och fota. dett ska va en utmaning för att få mig att tänka lite ;)



läskigt? hehe^^ tack iaf <3

2009-10-02 Kl: 13:52:37
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0