* Min första Video på bloggen!

Det ni! Haha. Jag har äntligen tagit tummen ur röven och skaffat mig ett Google account eller va fan det nu hette, så jag kunde göra en användare på youtube. Krångligt värre var det. Tog 40 år att få ett verifieringsmail. Så ajg skulle göra så att dom skickade ett nytt. Så dök aldrig den där rutan upp som skulle dyka upp och jag blev jätte nojjig... Men efter många "Meh" så gick det tillslut.

Ehm, eftersom jag egentligen itne har något vettigt att lägga upp en video om, så la jag ut en på min katt när hon leker med min borste. Hon är dock ganska nyvaken, så hon är inte så CP som hon brukar vara tråkigt nog. Men men.

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

tihi töt :3



Men du kan ju inte säga Tensi XD har du gett henne ett japanskt namn får du fan i mig säga Tenshi. shiii chiii shiiiiii



lärde du dig inget i min bok?! XD

2009-10-22 Kl: 22:47:39
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0