* Mysko dag...

Jag drömde saker inatt som jag aldrig trodde att jag skulle drömma... Inte efter såhär lång tid :O Jag hoppas att den drömmen inte ville säga mig någonting, för det är inte bra.

I alla fall... Dagen har vart bra, förutom att jag frös ihjäl till största delen av all tid. Mina händer är fortfarande iskalla och ah, hela jag är frösen. Jag hoppas att det beror på att det är en reaktion jag fått av den plötsliga kylan som hittat hit till Borås.

Börjar klcokan 08.00 i morgon och jobbar till 14.00. Sedan åker jag nog direkt till Kieven för att hämta min kissemiss. Har inte bestömt mig för om jag ska stanna där tills lördag och ta med katten då, eller om jag ska ta med den redan i morgon. Alltså, katten kommer ju göra så att jag inte vill gå till jobbet sen... Jag kommer ju vilja ligga hela dagarna och mysa och gosa med den =3 Men jaja..

Saknar Kieven lite faktiskt.. Nu har vi sovit så mycket med varandra på senaste så det gör bara mer och emr ont när vi inte sover med varandra. Blir så kallt och tomt i sängen :-/ Men jag ska inte gnälla för mycket, det finns dem som aldrig har någon att sova bredvid. Dom har rätt att gnälla. Jaja, så jag får väl sätta på elementet nu ikväll, eftersom varma Kieven sover hemma inatt.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0