* Söt-kissen

Inatt var Tenshi lite jobbig, emn så himla gullig <3 Hon fick sova ine hos mig och keiven med vatten och kattlådan. Så skulle hon bajsa coh det lät jätte mycket och luktade.. haha! då har jag ändå en sån med tak och lucka. men ah.. hon var lös i magen.  men men. Efter det väntade en lååååååång natt. hon gosade söner med oss, skulle gnida sig och pussas överallt. haha.. Och Kieven orkade inte med henne, så han slängde ner henne från sängen hela tiden. Så pep hon. Och så fort man fick ögonkontakt med henne så hoppade hon upp i sängen <3 Tur att jag har någon som tycker om mig somjag kan gosa med när jag inte är med Kieven. haha..

Lite bilder som jag tog nyss från när hon ligger och sover jämte mig i soffan när jag spelade pokemon...





Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Marit

han läser inte min blogg! Plus att det tyå är över så ja..

2009-10-05 Kl: 16:28:14
URL: http://badassblondie.blogg.se/

RSS 2.0