* Teckningar från barnen på jobbet

Idag, så fick jag massor av fina teckningar från barnen på jobbet.. Det började med att jag ritade en tjej med elgitarr (som aldrig blev klar, som jag ska fortsätta på i morgon). Sedan skulle några tjejer rita av mig osv. Sedan snackade jag och några killar om pokémon, så då fick jag pokémon-teckningar. Sen fick jag lite annat också :)




Min gitarr-tjej
(klicka för förstoring)


En teckning från Sofia. I det vänstra hjärtat står det "Jag heter Josefin". I det högra står det "Jag jilar dej Josefin".
Det ska föreställa mig.


Denna teckningen fick jag av Ellie (tror jag hon hette). Detta ska också föreställa mig. Men hon ritade mina fräknar,
plus att jag fick en prinsesskrona, för hon sa att jag var hennes prinsessa.


Denna teckningen fick jag av Olle. Det ska föreställa en pokémon som heter Palkia.
En av de två pokémon som skapade Sinnoh.


Denna teckningen fick jag av Kevin. Det är en bil med en blodsugen hund i baksätet.


Detta är massa pokémon och sånna där robotar.. Va dom nu heter... B någonting.
Som man bygger själv coh kan sätta olika masker på. Jag fick den av Kevin.


Den här tyckte jag var väldigt intressant. Funderar seriöst på att förbättra och göra något ballt av idén.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

naw vad sött :3

2009-10-06 Kl: 19:44:35
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: Toffer!!!

Hahahahaha, tänkte först "Fan va dåligt kieven ritar..." men såg sen att det var KEVIN som hade ritat bilen :D

2009-10-16 Kl: 15:54:02
URL: http://www.nattstad.se/rasket

RSS 2.0