* Avril Lavigne



Jag kan fortfarande itne smälta det, trots att det hände för längesedan. Jag känner hur mesig jag är, att det låter som att jag bestämmer över hennes liv. Men hon var min förebild!

Jag kan inte begripa att hon gick från den snyggaste människan i världen till en jävla rosa fjortis! Nu har hon opererat sina bröst, hon har opererat näsan och hon är blond med rosa lugg?!?!

Jag minns det som igår när jag läste i OKEJ-tidningen att hon aldrig skulle´göra något sådant eftersom hon aldrig ville bli som britney etc. GAH! Jag har Lars Winnerbäck kvar i alla fall. Han behöver man inte skämmas över att lyssna på...


Så sjukt snygg !


Så äckligt skabbig....
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Lovisa

Du hon har INTE opererat sig! De är bara ett rykte och hon är fortfarande samma Avril, bara det att hon blivit mer feminim :)

2010-10-15 Kl: 23:48:47
URL: http://noheroinhersky.blogg.se/

RSS 2.0