* Shopping!!

Men Var i Knalleland och sprang runt lite. Har blåsor i händerna nu efter att ha hållit i tunga påsar.
Men vet ni vad? Självklart glömde jag köpa den jävla fucking jävla Helosan:en. Arg blir jag.

Detta är i alla fall vad jag har införskaffat mig idag...


En styck väska! Rätt nice, jag som är så kräsen. Men jag ska bara byta ut den mot min nuvarande
Jimi Hendrix-väska. Den är rätt så trasig. Dock behöver jag en lite större väska att få plats med dokument osv i.


Jag köpte även ett par skor som ska ersätta mina förra årets favoriter. Jag pajade dem totalt förra året.
Så får hoppas att dessa vill vara lika kärleksfulla mot mig som mina förra. Det är låg klack, ca 1cm bara.


När jag var och provade skorna ovanför, så sprack mina svarta brallor. Så jag fick gå och köpa mig ett 
par nya...... Dock fanns det inte stl 25, så 26 fick duga. 


Sen blev det en låda vin som jag ska sätta mig och smutta på tillsammans med Kieven ikväll :)
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Anonym

var kommer väskan ifrån??

2010-04-24 Kl: 22:37:19
Postat av: Emelie

Oh, bästa vinet!

2010-04-25 Kl: 10:35:59
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åh har sett den väskan förut men kmr nt ihåg från vart! :( har letat som en idiot, kan du vara grymt schysst att säga vilken butik? Ha de underbart!

2010-04-26 Kl: 19:59:33

RSS 2.0