* I'm in pain

Hur.... Neh... Jag förstår inte. Jag kan inte sova. Det är ditt fel. Jag ska vara på Arbetsförmedlöingen 11:00..

Jag antar att du förblir den där drömprinsen som jag alltid drömt om. Du kommer aldrig bli verklig trots allt. Alla har vi våra svagheter. Men även solen har sina fläckar, fick jag lära mig av en vis man en gång. Men du har dina svagheter på fel ställe.Jag vill skrika och gråta, men det kommer inget ljud. Inga tårar. Varför ska jag fälla sådana? Jag vet inte ens om jag är ledsen. Kanske är jag glad, glad över att äntligen få veta...

Dumt att sätta dig på spel, men gjort är gjort. Jag är stolt över mig själv, stolt över vad jag gjort. Stolt över dig har jag svårt att va. Finns det någon väg ut ur det här, så vet jag inte om jag vågar ta den. Tänk om vägen delar sig. Tänk om jag väljer fel.

Gaaah! Jag känner hur mina drömmar rasar sakta mot marken. Allt som var så stort känns helt plötsligt så litet. Kippar efter andan liggandes i sängen. Jag saknar inte dig. Men antagligen är du den enda som kan få mig lugn igen.

Lösningar är inte alltid så enkla. Ibland är farväl enda utvägen....
Men som sagt, vilken väg?

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Gumman.. när jag frågar hur det är ska du prata om sånt här, inte säga "kissenööödiig". har ju märkt tt det är något. Kanske är svårt men vet att jag finns här och lyssnar <3 krama

2010-01-19 Kl: 13:04:58
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: kc

Tack så mkt!

Diggar din sånt hej då bild ^^,<333



Du trycker på bädda in sedan visa kant efteråt kopierar du länken under bädda in ^^,

Sen är det klart ^^;<33

2010-01-19 Kl: 17:36:57
URL: http://kassiie.blogg.se/

RSS 2.0