* Dessa drömmar...

Jag gillar inte otrevliga drömmar. Speciellt inte sådana som får en att vakna upp förbannad.
I morse vaknade jag och var jätterasande på min pojkvän. Han hade varit massa elak i drömmen då va.


Frågan är VARFÖR man drömmer massa jävla skit...
Är man rädd undermedvetet och helt enkelt "utlöser" sin rädsla genom hemska situationer i drömmarna? 
Har man det för bra i verkligheten så att det dåliga måste dyka upp i drömmar?
Dåliga drömmar kan väl knappast vara ett ideal?

Haha, dessa tankar....


[Bild från januari 2009. DÅ hade jag bara varit på en festival! Det va Hultsfred '08]
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: shanelle

HEEJ!



Måste bara säga att jag tycker att du har en asball stil och att du ritar så himla fint, blir inspirerad av dig! =)

2011-03-26 Kl: 22:16:49
URL: http://shanormark.blogg.se/
Postat av: Maria~ Make cupcakes not war~

Härlig blogg :D

2011-04-09 Kl: 19:16:21
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

RSS 2.0