Bellini from the dead

Hello folks!

Som ni kanske märkt är min blogg helt död. Detta för att min lille son tar upp all energi jag har och även tiden.
Den lilla energi och tid som blir över vill jag gärna spendera ihop med min älskade pojkvän.
Sedan tillåter ju inte Blogg.se's app mig att blogga. Den suger rumpa, så jag skyller det mesta på den.

Men jag tänkte faktiskt försöka börja lite smått igen. Snart ett år sedan jag la av känns det som.
Blev ju lite väl mycket i maj förra året. 

Anyway, här nedan har ni mig och Kieven när vi firade alla hjärtans dag dagen efter alla andra gjorde det haha.
Lättare att få barnvakt en fredag ;) Vi gick ut och åt på restaurang och hade det mysigt.
Man behöver komma ifrån verkligheten ibland märker man. Barn tar mer på krafterna än vad man tror.
Jag klagar inte, jag skulle inte byta ut mammarollen för allt i världen.
Helt fantastiskt att se hur han utvecklas och blir stor.

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0