Himla skit

Ni som lyssnar på Hellacopters kanske märkte igår kväll att mitt åskmoln påminde på tok för mycket om deras logga.

Detta för att referensbilden tydligen var deras logga...... Jag lyssnar inte på dem och hade därför ingen aning om detta.

Får väl se vad jag kan göra åt saken. Här nedan är referensbilden jag fick från kunden (som inte heller hade en aning om att det var en logotyp):

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Susanna (eviwon på instagram)

Tur att sådant märktes i tid, vore tråkigt både för dig och kunden ju.
Har en liten fråga, har du tips på tatueringsmaskiner för nybörjare?
Har målat sedan barnsben och senaste året har det blivit mycket tatueringsmotiv till folk så skulle vilja prova och se om det är något för mig. Vore roligt att tjäna lite pengar på det man älskar att göra vid sidan om studierna (pluggar till systemvetare).

2013-02-20 Kl: 19:36:57
URL: http://sunriseinaries.webblogg.se

RSS 2.0