Aldrig mer!

Så det är så. Från 22:35 - 01:15 gick ja goch Olle i stan och pratade om allt. Det var det vi behövde. Jag är så lycklig över att du tog tag i det, för det hade inte jag gjort. Jag hade antagligen låtit det flyta ut i sanden. Jag orkade inte med mer. Men jag har även insett mina fel, och det har även du gjort. Jag hoppas du tog in allt jag sa, för det var det som var meningen.
Jag tänker inte säga hur detta gick till eller någonting. Jag vill bara att de som lser det här ska veta att jag mår så fruktansvärt bra nu, har inte mått sähär bra på länge. Allt känns så nytt, fräsht och uppbyggande. Jag känner hur vi växer, hur vi blir större och bättre. Jag antar att det är så det ska kännas =)
Jag fick ett sms som jag aldrig trott att Olle skulle skriva, det handlade om framtiden. Jag trodde inte mina ögon när jag läste det. Vi ska inte misstolka och förstöra detta igen, aldrig mer!

Sms:et av Olle

image8
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0