En grön rubin!

Så kan man väl inte säga?!
Tänkte att det var dags att blogga igen. Ska in till stan 17:30, det är demonstration på Stora Torget här i Borås om ordningsomdömen. Vi håller på dig, Frick!
Men okej. Jag måste säga att jag mår jävligt dåligt just nu. Du kan tycka att jag är pucko i huvudet eller vad fan som helst, men det beror på följande; Olle ska utomlands, till Glasgow i Skottland. "Det är väl inte så farligt" tänker du, men för mig är det det. Det är inte det att jag inte litar på honom, eller jo. Men jag vill gärna göra det, men jag är rädd för att skapa ett för stort förtroende för någon igen. Jag vet att han inte är som dom andra fittorna jag haft, men jag är rädd ändå. Var hemma hos Tony igår, Jesper var där också. Vi satt o snackade lite o så om detta. Jesper kollar mina sända sms, och börjar skratta jätte högt: "HAHA, Bellini tror att Olle ska vara otrogen nu när han reser bort! Det kan jag ju säga att dom tre kommer ju pippa järnet där nere. Jag är också kille, vet la fan hur dom funkar." Jag fick gråten i halsen och sa att jag ville ha tillbaka min mobil, vilket jag inte fick med en gång. Tårarna började forsa längst kinderna på mig o jag vände bort huvudet. Då sa Jesper att han bara skojade, men jag vände inte tillbaka huvudet för det. Det enda jag sa va: "Det var inte kul, jag låg vaken hela natten och grät för just detta. Det är inget du borde skämta om". Sen försökte Tony komma in i bilden. Han hade vart där för nått år sedan och försökte trösta mig med meningar som "Men Jusse jag har vart där. Man vill inte sätta på dom tjejerna där, dom är bara äckliga, fula och tjocka. Jätte vidriga". Men det hjälpte inte så bra.
Sen lyssnade jag på Håkan Hellström - Vi två, 17 år och fick en klump i magen, någon slags oro. Jag fattar itne varför? Men jag fick upp en bild på Olle, helt plötsligt mådde jag jätte dåligt. Jag fattar ingenting O_o Rätt obehaglig  känsla, speciellt när jag inte vet vad den vill.
Ska kanske sova hos Olle sen, jag vet inte. Men vi är typ lediga i morgon, så det gör nog inte så mycket om jag sover över. Vi ska träffas vid 18:00 nu i stan på demonstrationen. Sen får väl vi se vad som händer efter det. Fuck va ont i magen jag fick av låthelvetet. Jag fattar inte!?
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0