Grattis Olle Andreasson (fast igår)

Jag köpte ett silverhalsband (en länk) och en me-to-you nalle... dyyyyra grejer, men det är han värd<3 han är värd alla mina pengar om det nu skulle vara så =)
    Det va så att när jag satt på bussen till honom igår, den som gick 18:40 från södra torget, så fick jag en klump i magen. Kändes som att jag inte skulle klara av det här, kändes som att jag ville vända och åka hem igen. Jag fick den där pirriga känslan, den där nervösa,osäkra och blyga känslan, fjärilar i magen så att säga. Den var underbar att uppleva, men jag hade ett helvete med att få bort den sen när jag gått av bussen. Jag spottade ut mitt tuggummi och tog ett djupt andetag. Varför var jag så nervös och orolig? Jag hade ju åkt till honom så många gånger förr? Det kan dock ha vart för att han fylld år och att jag hatar fördelsedagar i största allmänhet. Att ge bort eller få saker av vänner/pojkvänner. Jag har någon slags skräck för det, vet inte varför. Nästan samma slags skräck som jag har för att äta hos vissa personer. Ta bara de stunder jag vägrar kliva över Olles tröskel från hans rum, när han försöker få med mig till köket för att äta. Han får lyfta mig ut ur rummet :-/ Jah, welcome to the world of Juxxe-Mini
   
Jag sov för övrigt knappt någonting inatt, för min kära Olle till pojkvän snarkade hela natten i mitt öra. Sen var grejen den att jag och Olle kollae på en film vid namnet "Prestige" som handlade om magiker och hur dom avslöjar sina trick osv. Jag låg o grubblade på det rätt länge också. För den ena teleporterade sig själv, o han va två st. Eller ah, det va han egentligen inte. Men men, en helt sevärd film ( i )
    Eftersom jag sov så dåligt så hade jag ont i huvudet hela skoldagen idag (eller ah, den lilla stunden jag var där). Jag och Maria sjukanmälde oss vid, ja va kan klockan ha vart, tolv? Så hade jag så ont i magen att jag knappt kunde gå, nej det va inte mensvärk. Och nu ska jag snart lägga mig i min säng, helt ensam utan Olle. Det kommer kännas så ensamt, eftersom sängen är så stor. Hämtade min 120 säng i söndags, tror jag nämnde i förra inlägget att jag skulle göra det. Olle va massa snäll och hjälpte till. Men vi har inte invigt den än!  Dålig stil. Men men... Köss o smek
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0