Tack för att ni finns

"Jag saknar inte honom, jag karar mig utan honom i en vecka. Om han finner lycka i att supa så får väl han göra det, jag bryr mig inte. Jag är glad ändå"

Vem försöker jag lura?!
Jag låg vaken halva natten och hoppades på att få ett sms från honom, hoppades på att han skulle bry sig. Jag skrev ner massa citat på mina tapeter, varför vet jag inte. Jag har svurit att inte skicka något mer sms till honom under veckan, och jag tänker hålla det. Jag ska klara det, han behöver känna sig ägd. Jag tänker inte låta mig besegras av honom, jag tänker inte låta Kalle ha rätt. Olle ska ändra på sig, han ska det! För jag tror på honom :( Jag luktade även på hans tröja, vilket jag också sagt åt mig själv att inte göra. Då rasade allt. Jag kände mig mer ensam än jag gjort tidigare. Det vill säga när han var på festival i somras i två veckor. Men då hörde han av sig, han ringde och han svarade på mina sms. Tårarna forsade längst kinderna och jag kände att jag inte står ut mer. Mobilen lyste till, och jag for som en pil över sängen, men det var bara en varningstext: "Batteriet laddat". Jag hoppades för mycket på att det skulle vara Olle som skickat ett sms. Jag visste innerst inne att det aldrig skulle ske. Och ah, i morses fanns inget sms. Det var helt tomt. Och det gjorde fruktansvärt ont att se det.
Igår var jag med Zarah och Tony. Vi skulle egentligen bara fikat, men va med dom hela dagen istället. Jag behövde det, jag pallar fan inte en natt till ensam. Jag kommer fan ta kol på mig själv. Vet dock itne vad jag ska göra idag än. Måste läsa historia!!! Men jag orkar itne det. Kanske drar till Carina, men helvete... Sandared >__< Men skärp dig, Jusse!  Tänk på Avril (i) "I'm not gonna cry about some stupid guy, a guy who thinks he's all that" Jag älskar henne.

Tack för er som bryr er<3
Kan ju säga att ni står rätt jävla mycket högre upp på älska-listan än Olle :-/
Tack för att ni finns!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: zarah

Klart man bryr sig, men bryr sig om dom bästa och dom som finns där, du är bäst juxxe

2007-10-31 Kl: 12:40:06
Postat av: Carina

sötboll då...

2007-10-31 Kl: 13:55:44
URL: http://carina89.wordpress.com

RSS 2.0