* Samma dröm igen...

Jag har ont i hela kroppen va.. Helt sjukt.. Jag drömde en fortsättning på en dröm jag haft tidigare. Varför drömmer jag såhär?

Jag drömmer inte om mig själv, jag drömmer om ett gäng ungdommar i 18-19 års åldern. Dom är intsängda i en slags lokal, dom kommer verkligen inte ut. Två av dom har redan dött. Det sjukaste är att det kommer IN folk. Och dom kommer sedan ut också. Men just dom ungdomarna kan inte gå genom dörren, hur mycket dom än springer. Inatt drömde jag om burar. Det var massa burar, som om det var en lamburint. Det låg spån på marken och aggresivahamstrar och..... Ja det var nått mer, typ kaniner, högg efter dem.  Dom var tvungna att klämma ihjäl alla djuren genom att plocka upp vissa plankor, dörrar osv. För på baksidan av träskivorna fanns ord som man sedan skulle koppla samman. Dödade man inte alla djur kunde dom smita ut. I varje bur fanns en springa längst ner (under dörrarna som band burarna samman). Där kunde hamstrarna smita igenom men inte kaninerna. Hamstrarna var värst. Så när man var i sista rummet fanns det kanske 10 hasmtrar där inne. Lite jobbigt, ja. Sen fick man springa och leta efter träskiovr lite var stans. Sen satte man ihop alla för att blida en mening. LÅNG mening. Men jag kommer inte ihåg.

Sen satt alla i massa soffor. Det är helt öde i lokalen, finns inte någon anna  än dom där. Helt plötsligt kommer en gubbe in genom en dörr och går ner för en jätte lång trappa för att komma ner till deras våning. Han totalt ignorerar dom. Var han levande? Efter ett tag hör dm ett släpande ljud. Då kommer en annan gubbe tillbaka med en sån där stång man hänger kläder på i klädaffärer. Då ropar en tjej hallå men kollar honom inte i öhonen utan snett bredvid. Då blir allt ljust, vitt nästan. Och det blir 2D och dålig upplösning på allt, som Nintendo 8-bitars. Då ger han henne potatismos, brunsås och köttbullar. Sen försvinner han upp genom trappan o allt blir som vanligt. Tillslut blir jag ändå mig själv och min kusin dyker upp. Han sitter helt oberörd av allt och verkar jätte glad. Han förstår itne vad som väntar honom. En av tjejernas pappa kommer in och hon försöker få honom att inse att vi behöver jhälp. Han bara skrattade. "Haha, blir såhär när man springer för mycket här på Trägårn, kära du." Men befann vi oss verkligen på Trägårn? Nej, absolut inte. Det var som en stor iskall grå lokal med små rum längst väggarna. Inte var detta trägårn inte. Sen var han borta. >__<

Jag minns inte så mycket mer, men jag mår sjukt dåligt i kropen nu. Som om jag verkligen letade efter de där stora träplattorna och har ont i armarna som om jag lyft dörrar. Har ont i huvudet och allmänt seg. Kunder inte mer än all sjukanmälla mig när jag vaknade. Och jag har Naturkunskap idag >__< och svenska och engelska. Helvete, jätte viktiga lektioner men jag ORKAR inte. Jag kan knappt gå, menen orkar inte bära mig. Jag ska lägga mig och sova. Hoppas jag drömmer något bra :(
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0