*Kvitteri kvitt*

Som en fågel unjefär ^^

Igår va jag knasig igen, varför bryr jag mig? Jag är nog rädd för att förlora honom, att han ska tröttna osv. That's bad, inte sant? Så jag tjatar på honom istället... Blubb, dumma Juxx, skärpning nu! Han stannar längre om du inte gnäller och är jobbig, ta dig i kragen ffs! Men jag försöker faktiskt, men när jag känner mig ensam och behöver kärlek och inte får det så blir jag cp i huvudet. Men låt inte det gå ut över honom! Låt honom va, gå till någon annan, du har vänner. Hur tror du andra klarar sig? Tror du att du är ensam om att känna såhär? Nej men jag vill inte må såhär, och jag vill ju abra att han ska märka hur jag mår. Men istället tycker jag att han är egoistisk och iskall. Jag vill inte känna så, jag vill känna att han älskar mig, det är därför jag tjatar. Ja, visst är det därför?!

Hmm, jag pratar med mig själv.... Men man får ut mer av det... Tror jag........

Idag är det torsdag och jag är ledig från skolan, likaså alla 3:or. Men jag är inte "ledig" jag ska plugga ihjäl mig, jag ska läsa samhäll, skriva engelska och kolla upp några svenska glosor. Kanske har jag tid för lite kultur och idéhistoria också? Buuuhuuu, va jag hatar skolan... Jag gör det lättaste först: Svenskan.. Haha, www.synonymer.se ;-P Yeah, right! Men men, här kan inte jag sitta hela dagen, jag får börja nu om jag ska komma någonstans... Klockan är fan snart 12:10!

*trycka på "Spara & publicera"*
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0