* Jag mår sjukt bra!

Jag kunde inte hålla mig igår... Jag blockade upp honom... Och här står jag nu, gladare än på länge.. Allt är jätte bra, jag har allting som jag vill ha! Vi snackade konstant i fyra timmar, fanns så mycket att säga! Det har hänt endel på fem månader alltså.. Sedan fick jag en video på mig och Naijk.. Jag satt och gröt när jag kollade på den, shit va jag saknar den fågeln<3 Men som sagt, inget kan bli bättre nu.

Jag har fått tillbaka Olle, har honom precis där jag vill -som vän! Äntligen ska jag få lära känna den andra sidan av honom. Han kommer även till Borås i vekan för att han fyller år i morgon (tror det är i morgon han kommer). Vi bestämde att träffas och ses på fredag efter jag slutat skolan ungefär. Vi ska äntligen lösa allt, förhoppningsvis får jag ÄNTLIGEN tillbaka mina saker.

Jag har Kieven, och vi har vart tillsammans i tre månader idag :) <3 Känns som att det är mycket längre, hehe. Denna veckan blir hård för oss dock, eftersom jag har så mycket i skolan. Men vi träffas till helgen i alla fall<3 Puss på dig babe!! Och ajg gillar dubbeldejterna vi kan ha med Maud och Anton ;D haha

Rania är där hon var innan, hon är den enda som itne rört på sig efter studenten. Och det känns skönt att kunna ha någon nära. Vi sitter även i samma båt, som hon ville uttrycka sig igår, och det känns skönt också. Trodde inte att någon skulle förstå mig, men  här har vi henne.. Hehe<3

Carina kommer hem till jul, och det ska firas på ett bra sätt tycker jag. Hon har vart borta alldeles för länge och jag längtar jätte mycket efter henne ibland. Det är s mycket man inte kan göra för att hon inte är här, och det är inte helt okej! Men hon, jag och Alli funderar på att dra någonstans när hon kommer hem. Vet inte vart, men någonstans bara. För variationenes skull ^^

Alicia bor kvar i Frufällan, trots att hon går i skolan i Göteborg. Hur länge hon stannar vet jag inte, men det gäller att ta vara på den tiden som hon stannar här. Det är jätte skönt att veta att man bara kan gå i tio minuter och sedan kunna umgås och ha kul, eller bara ta en promenad. Vilket vi borde göra oftare, när det inte regnar! *harkla sig* haha.

Jesper finns också kvar, vad nu han är bra för. Sviker ju bara hela tiden och lovar massa saker som han inte håller. Men det är skönt att prata med honom ändå, han är ändå den som känner mig bäst i stort sett. Han har sett mig i alla tillfällen, allt från levande till döende. Ingen ide att fråga om råd hos honom, men han är en bra lyssnare :)

Men nu är det bara skolan som tynger, endast! Ingenting kan bli bättre känns det som. Jag har det jag behöver och det gör att jag klarar mig. Såååå det är chill!! ;D

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0