* Oh, fy fan

Jag är glad, men jag är fundersam och förvirrad... Hur ligger det till egentligen? =P
Helgen har vart bra, men det kunde vart mycket bättre. Jag fick pina mig igeom fredagskvällen och igår blev en stor besvikelse för mig. Jag hade velat se "Låt den rätte komma in" på bio, men det hade inte haft premiär än i Borås, så jag blev väldigt väldigt ledsen. Men det resulterade ändå i att jag, Maud, Anton och Kieven åkte in till stan och kollade på Tropic Thunder. Den var bra, men inte överdrivet bra. Efter bion fick jag och Kieven pinas med vädret i 50 minuter. Men vi beslöt oss för att hälsa på utanför Trägårn, där vi mötte upp Sarak. Underbart att få se henne igen, det var redigt längesedan<3 Well well. Hon var söt som vanligt. Sedan fick vi sprigna till bussen, sprang in i Rahn och därefter min kusin Jennie, men hann knappt snacka eftersom vi var en minut ifrån att missa bussen. När vi kom hem kollade vi på Jurthyrkogården 2, som vi skjutit upp två gånger tidigare. En sjukt dåligt film.. Den gör ju narr av Stephen King.

Under natten drömde jag EN hemsk dröm, det var samma dröm om och om och om igen, hela natten. Sjukt äckligt. Oh jag vaknade aldrig heller. Det var ett i stort sett övergivet hus, där det vandrade döda, men som såg ut som levande. Men saken var den att de var kopior på en familj som levde i huset. Så det fanns två av varje, sjukt irriterande. Så de dda var ute efter att mörda människor, medans de andra vanliga itne hade en susning om någonting. Och jag var fast i huset, och såg allt ihop, vaenda mord som skedde. Och varje dag hände samma sak. Vid just DEN tidpunkten kom den döingen och vandrade in genom grinden. Men saken var dena tt döingarna kunde itne ta sig inte utanför tomten, så var man snabbare än dem så kunde man klara sig. Men ah.. Nog babblat om detta...

Idag har itne hänt alls mycket. Dagen började med att jag råkade armbåga Kieven vid ögat.. Lite senare råkar han smälla till mig i ansiktet med näven när han ska vända sig om, utan att tänka på att jag ligger där XD DEt är inte så illa som det låter haha. Man skulle ställa om klockan inatt också, för er som är lite efter och inte gjort det än. Men det fixade jag och Kieven innan vi gick och la oss igår. Vi har inte gjort något speciellt idag. Stekt ägg och pytt i panna typ. Haha. Har även tänkt på Carina sjukt mycket idag, saknat henne väldigt mycket faktiskt, mycket mer än alla andra dagar som vart :/ Tomheten börjar ta fart nu, och det svider lite. Men hon kommer snart hem, så det är lugnt :) *sakna*

Snackade även lite med Olle idag. Jag ska söka jobb åt honom, så jag fick hans lösenord till hans hotmail *spooky music* Och detta fick även mig att bli motiverad till att söka jobb igen, så jag ska jobba lite med min CV i morgon tänkte jag.. Han sa även att han kommer hem 14:e november igen, och då är väl det dags för ett nytt "möte" så att säga. Vi var ute och gick förra gången, och det gick ju bra. Problemfritt liskom. Så nu är det chill, inget att oroa sig för ^^ Så gavs lite förslag på vad som kunde göras. Typ, tjöta framför brasan, göra pannkakor, kolla på Heroes so3, spela wow... ELelr ah, itne jag men han, jag kollar på. Haha.. Elelr så går man ut och går igen, om det är bra väder. Men detta ska absolut inte ske den 14:e, för då har jag och Kieven 4 månader =3 <3 Och har vi inte ätit chokladmunkar innan dess, så ska vi bannimej göra det då =P haha

Ne, nu orkar itne jag skriva mer.. Folk skriver som judar på msn, och det börjar bli jobbigt... Hejs svejs
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0