* Okej, eller inte...

Jag vet inte... Det small till igår och nu jag är sjukt rädd... Fan fan fan fan... Whaaaat liksom? Och varför skriver jag ens här? Borde skriva i min handskrivna dagbok.. Dock inte så många sidor kvar i den, men åååh.. Förstår mig inte på mig själv ibland.. Jag rä så sjukt paranoid.. "Men det är ingen fara, låt det bara va. Det är inget allvarligt, ta det lugnt." Det funkar inte på mig.. Jag kan inte lugna mig... Inte förrän jag vet... Men ah, ni kommer inte få reda på vad det gäller ändå, om ni inte är en sjukt nära vän och tar det över etelefon/msn.. Vill bara skriva av mig lite.. Mina tankar och lösningar räcker inte till, så jag behöver råd tror jag... Can't handle this confusin!!

Ett annat problem, som jag kom på idag när jag var hos alicia för att hämta alkohol, var att jag stör mig så kopiöst på en sak.. Jag är inte svartsjuk, men jag är sjukt avundsjuk.. Eller ah, inte ens det... Men .... GAAH! Kan inte sluta tänka på det.. Men det liksom sitter som fastklistrat i bakhuvudet hela tiden... Har alltid gjort och kommer alltid göra... Du är ett ruttet jävla ägg, men ändå.. Lev ditt liv, men be nice to me.. Du vet hur man får mig sur liksom... Och du har mig där på gränsen hela tiden... Och på talan om det.... Eller? Zarah och Jesper ska komma hit och fika om en liten stund.. När som helst... Så jag får väl återvända till mitt liv igen, efter all denna grubbling.. Gud va det är synd om mig, inte.......

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0