* M... som i Modevisning

Modevisning var dagens ord!
Jag har äntligen fått bilder av Joel Ahlgren, och jag tackar så hemskt mycket för dem. Många bra bilder, tack! Jag har även tagit min tid och gjort ett schysst collage, men inte samma collage som skall upp i skolan, naturligtvis. Det ska upp mycket fler bilder i skolan, på alla modeller. Vi har sammanlagt 130 bilder ungefär, jag plockade ut några nu bara, varav de jag tyckte var bäst. Jag har även redigerat vissa bilder som saknade kontraterna. Well, enjoy!

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Armin

Älskar bilderna! HAHAHA, alltså, ja, hundra år senare kommer bilderna. Men Joel är sjukt duktig, och jag ryser lite. :D

2009-04-15 Kl: 18:55:29
URL: http://damnthatarmin.blogg.se/

RSS 2.0