* O... som i Oooooont!

Gosh... Dra mig baklänges. Jag har så sjukt ont i ryggen nu va! Jag var o fikade med Rania innan på Café Viskan. Köpte en bulle som ajg faktiskt inte åt upp?! Jag brukar alltid äta upp mina stora bullar jag brukar köpa. Kolla bara!



Men men... Som sagt, fikade. Efter det så fick man bära massa tunga grejer från systemet. Tack Rania för hjälpen! Kommer få en jätte bra helg nu tack vare dig :-* Tog nog mig 20 minuter att gå upp för Himlabacken här i Frufällan när jag skulle hem. Brukar ta max 7 minuter i vanliga fall. Geeeeez...

För övrigt är jag förälskad i mitt "nya" hår, som faktiskt inte är mitt om man ska vara långsynt, men jaja. NU är det mitt, det har vart någon annans innan. Wööhöö. Och solen steker på för fulla muggar och snart är det kuilturvecka och våren är här! Jaaa! Våren är här! Jag är bildkär idag känner jag, så jag bjuder på en solig bild, fast än den är tagen i en buss ;-P


Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Så lite så, det var trevligt <3 och gott med bulle mohaha ;)



2009-04-09 Kl: 16:15:34
URL: http://rania.synvinklar.se/blogg

RSS 2.0