* Q... som i Question

Jävla Q....

Jag vaknade långt före min väckarklocka ringde idag. JAG SKA PÅ ARBETSINTERVJU KLOCKAN HALV TOLV! Jag är jättenervös [observera min duktighet, jag skrev inte jätte nervös!] Ska träffas halv tolv till vänster om Borås Djurpark. Ska till klätterskogen, elelr UpZone som det nu mera heter.


Nu sitter jag och skriver lite fast jag egentligen borde renskriva min designanalys som jag gjort. Saken är den att jag vet inte vad föremålet om jag ska analysera heter. Det är en avanserad fällkniv skulle ajg vilja kalla det. Kiven kalalr det för Multi-Kniv. Tänkte googla lite sen för o se vad som kommer upp.

Tänkte även säöga att jag kommer att blogga rätt mycket nu, kanske varje eller varannan dag. Bli medlem på http://www.bloglovin.com och lägg till min blogg så ser du när jag uppdaterar. Jag personligen älskar bloglovin. Det går att bevaka bilddagböcker och massa annat också, inte bara bloggar.

Follow Josefin Bellini


Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Carina

Schweizerkniv heter det om det är en sån kniv som är typ oval och oftast röd med ett litet kors på, med massa olika grejer, eller mulitfunktions fällkniv kan man kalla det också. eller multiverktyg.. men Schweizerkniv är det ursprungliga namnet.

2009-04-22 Kl: 10:07:48
URL: http://carina89.wordpress.com
Postat av: Rania

Bloglovin' <3

2009-04-22 Kl: 17:51:23
URL: http://rania.synvinklar.se/blogg

RSS 2.0